Ζαχαρώδη: Καινοτομία και τιμές στο επίκεντρο

Έμφαση δίνεται στις σχέσεις με τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, η οποία αποτελεί βασικό κανάλι διάθεσης των συγκεκριμένων προϊόντων.
του Γιώργου Μανέττα

Όταν πρόκειται για ζαχαρένιες λιχουδιές, η σκέψη όλων, μικρών και μεγάλων, πάει πρώτα απ' όλα στο περίπτερο και στο μίνι μάρκετ. Τσίχλες, καραμέλες και διάφορα άλλα ζαχαρώδη βρίσκονται στη «βιτρίνα» της μικρής λιανικής και είναι έτοιμα να «προσφέρουν δόσεις μικρής χαράς» στους καταναλωτές.

Όμως, όπως όλες οι κατηγορίες, έτσι και αυτή έχει πληγεί από την παρατεταμένη οικονομική κρίση. Όπως και όλα τα προϊόντα που δεν αποτελούν είδος πρώτης ανάγκης. Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Γρηγορακάκη, Field Sales Manager της Mondelez Ελλάς, «τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές τσίχλας και καραμέλας έχουν γίνει πολύ πιο ευαίσθητοι σε θέματα τιμής και value-for-money επιλογών, με αποτέλεσμα η τιμή να αναδεικνύεται ως ένα από τα κύρια κριτήρια επιλογής στο ράφι».

Στο πλαίσιο αυτό, όλες οι εταιρείες του χώρου, με μεγαλύτερη ή μικρότερη ένταση, προσπαθούν να ανταποκριθούν στην ανάγκη των καταναλωτών για οικονομικότερες λύσεις, προσαρμόζοντας τις τιμές τους. Η Mondelez Ελλάς, όπως λέει ο κ. Γρηγορακάκης, «έχει εφαρμόσει ήδη αναθεωρημένη τιμολογιακή πολιτική η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς τόσο στην Trident όσο στην Dentyne και τη Halls».

Η μεγάλη ευκαιρία

Όπως κάθε πράγμα έχει δύο όψεις, έτσι και στην περίπτωση της αγοράς των ζαχαρωδών η κρίση μπορεί να αποτελέσει και μία ευκαιρία. Σύμφωνα με τον κ. Γρηγορακάκη, οι παρούσες συνθήκες αποτελούν και μία μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες του χώρου να γίνουν καλύτερες. Η Mondelez, όπως λέει ο ίδιος, σκοπεύει να παρουσιάσει προϊόντα που κάνουν τη διαφορά και κερδίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.

«Σε περιόδους όπου οι συνθήκες της αγοράς είναι αβέβαιες», συνεχίζει, «οφείλουμε να απαντούμε με καινοτομία και νέα προϊόντα.  Κι αυτό στη Mondelez το γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα». Και προσθέτει πως «το πιο πρόσφατο παράδειγμα καινοτομίας είναι η σειρά Trident Max που αποτελεί έναν εκρηκτικό συνδυασμό γεύσης και δροσιάς μέσα από μία μοναδική τεχνολογία».

«Κλειδί» η μικρή λιανική

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στις σχέσεις με τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, η οποία αποτελεί ένα βασικό κανάλι διάθεσης των συγκεκριμένων προϊόντων.
Μάλιστα, η Mondelez Ελλάς προτίθεται να επενδύσει σημαντικά στη μικρή λιανική, με την οποία είχε παραδοσιακά και συνεχίζει να διατηρεί άρρηκτες σχέσεις.

Η επένδυση αφορά στην παραγωγή και διάθεση καινοτόμων προϊόντων προσαρμοσμένων στις ανάγκες του τελικού καταναλωτή, σε προωθητικές ενέργειες, σε υλικά προβολής των προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του επαγγελματία, αλλά και στη διαρκή επικοινωνία, εκπαίδευση και ενημέρωση από την ομάδα πωλήσεων που επισκέπτεται το μεγαλύτερο μέρος των σημείων πανελλαδικά.

Όπως λέει ο κ. Γρηγορακάκης, «ως η μεγαλύτερη εταιρεία ζαχαρωδών παγκοσμίως, έτσι και στην Ελλάδα η Mondelez δεν θα μπορούσε να μην έχει επενδύσει και να επενδύει σημαντικά στο περίπτερο και στη μικρή λιανική, καθώς αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κανάλι επικοινωνίας και συνδιαλλαγής με τον τελικό αγοραστή».

«Η Mondelez», σημειώνει κλείνοντας, «στοχεύει στο να είναι δίπλα στο κανάλι υποστηρίζοντάς το, όχι μόνο στην επιβίωσή του εν καιρώ κρίσης, αλλά και σε όλα τα βήματα και πρωτοβουλίες που γίνονται για την περαιτέρω οργάνωση και ανάπτυξή του».

 

Διαβάστε περισσότερα στο Market Today που κυκλοφορεί.

Αρθρογραφία

  • 70 ΧΡΟΝΙΑ ΒΙΤΑΜ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΙΟΡΤΗ! >

    70 ΧΡΟΝΙΑ ΒΙΤΑΜ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙΝΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΛΑΤΣΙΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΙΟΡΤΗ!   Τι είναι αυτό που ενώνει ένα τραγανό Read More
  • Το ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στην Έκθεση >

      Στην Έκθεση Super Market, Mini Market και Περίπτερο έλαβε μέρος η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, συμμετέχοντας για πρώτη φορά με Read More
  • ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ >

      2500 επισκέπτες στο stand της ANUGA 2017       Στο stand της ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ, συγκεντρώθηκε το ενδιαφέρον Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Q Zone BANNER 300 x 250cm Newsbeast

vikosbanner

OKAA Logo GR

arab vote