Η επόμενη μέρα των αναψυκτικών!

Η επόμενη μέρα των αναψυκτικών


Η εποχή των εύκολων λύσεων και της ήσσονος προσπάθειας έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Κανείς όσο ισχυρός και αν είναι , δεν έχει εξασφαλισμένη τη θέση του στο καλάθι της νοικοκυράς. Αντίθετα πρέπει να παλέψει πολύ σκληρά για να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών, οι οποίοι ζητάνε καλύτερη ποιότητα, περισσότερη καινοτομία και ακόμα πιο προσιτές τιμές.


Στο ‘’κυνήγι’’ των νέων τάσεων


Στη κορυφή της ατζέντας τους βρίσκεται η δημιουργία νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις και παράλληλα έχουν κάτι ξεχωριστό να προσφέρουν.
Μεγαλύτερο βάρος έχει δοθεί στην παρασκευή αναψυκτικών με βάση τη στέβια , ένα φυσικό γλυκαντικό που υποκαθιστά τη ζάχαρη και δεν έχει θερμίδες. Οι πρώτες προσπάθειες ξεκίνησαν μετά τον Νοέμβρη του οπότε η Ε.Ε επέτρεψε τη χρήση της από τις Ευρωπαϊκές βιομηχανίες τροφίμων και ποτών.
Η πιο πρόσφατη περίπτωση είναι της Coca-cola η οποία λανσάρει σε παγκόσμια πρώτη τη νέα Coca-cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια.
Στο παιχνίδι έχει μπει εδώ και λίγο καιρό και η Λουξ με τη νέα γενιά αναψυκτικών λουξ plus n’light μόνο με φυσικά γλυκαντικά 0% ζάχαρη και 60% λιγότερες θερμίδες ενώ ακολουθεί και η βολιώτικη ΕΨΑ, η οποία ήταν από τις πρώτες εταιρίες που είδαν την προοπτική του συγκεκριμένου γλυκαντικού.


Διαβάστε περισσότερα στο ηλεκτρονικό μας τεύχος.

Αρθρογραφία

  • ‘’Έξυπνη Περιφέρεια’’ στην καρδιά της Ελλάδας >

    Με μότο ‘’Έξυπνη περιφέρεια’’ η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχει βαλθεί να ανατρέψει το κατεστημένο δεκαετιών, που θέλει άρχοντες του τόπου Read More
  • Η επόμενη μέρα των αναψυκτικών! >

    Η επόμενη μέρα των αναψυκτικών Η εποχή των εύκολων λύσεων και της ήσσονος προσπάθειας έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Κανείς όσο ισχυρός Read More
  • 10 τρόποι για να αξιοποιήσετε τον τουρισμό! >

    Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει. Το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο είμαστε έτοιμοι –σαν μικρά καταστήματα λιανικής τροφίμων– να Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

vikosbanner

OKAA Logo GR

arab vote