10 τρόποι για να αξιοποιήσετε τον τουρισμό!

Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει. Το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο είμαστε έτοιμοι –σαν μικρά καταστήματα λιανικής τροφίμων– να αξιοποιήσουμε το τουριστικό ρεύμα και να αυξήσουμε τον τζίρο μας αυτή τη χρονική περίοδο. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με μερικούς απλούς και έξυπνους τρόπους:

1. Επιλογή προϊόντων. Τα σουβενίρ που ελκύουν τους τουρίστες δεν είναι μόνο τα τσολιαδάκια και τα μαγνητάκια, αλλά κυρίως τα προϊόντα που χαρακτηρίζουν μοναδικά την Ελλάδα. Και φυσικά τα παραδοσιακά τρόφιμα και ποτά ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και ενθουσιάζουν τόσο τους ξένους τουρίστες όσο και τους Έλληνες.

2. Προτάσεις δώρων. Οι προτάσεις μας πρέπει να είναι εύστοχες, πρωτότυπες, καλαίσθητες και σχετικά μικρές σε μέγεθος, ώστε να μπορούν να μεταφερθούν εύκολα.

3. Σήμανση. Η σήμανση θα πρέπει να είναι σαφής, ευκρινής, ευανάγνωστη, κατανοητή,επεξηγηματική. Στα ράφια θα πρέπει να υπάρχουν καρτελάκια με τον τίτλο, την τιμή και ίσως μια σύντομη περιγραφή τού κάθε προϊόντος, τουλάχιστον στα αγγλικά

4. Κέρασμα. Η προσφορά προς τον πελάτη, και ιδίως τον τουρίστα, μιας μικρής μπουκιάς/γουλιάς από κάποιο προϊόν είναι κατ' αρχάς ένδειξη της ελληνικής φιλοξενίας: υποδεχόμαστε τον πελάτη στον χώρο μας και ως καλοί οικοδεσπότες/καλές οικοδέσποινες τού προσφέρουμε κάτι μικρό ως «καλωσόρισμα». Ένα ποτηράκι κρασί ή ούζο, ένας τοπικός μεζές, ένα παραδοσιακό γλύκισμα θα ξαφνιάσουν ευχάριστα, θα καλλιεργήσουν μία θετική διάθεση

Διαβάστε περισσότερα στο ηλεκτρονικό μας τεύχος.

Αρθρογραφία

  • Νέα Caprice Βανίλια! >

    Τα αγαπημένα Caprice τώρα και με Βανίλια!   Τα Caprice, το πολυαγαπημένο σνακ της οικογένειας Παπαδοπούλου, έρχονται με μια νέα Read More
  • "Σχολική Εκδρομή" >

      LIDL ΕΛΛΑΣ: "Ευθύνη για τον άνθρωπο, την κοινωνία και τον πολιτισμό" Το λεωφορείο της «ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ» έκανε μία στάση Read More
  • Nespresso Limited Edition >

    Αντλώντας έμπνευση από την Ιταλία, η Nespresso παρουσιάζει δύο νέες ποικιλίες Limited Edition ειδικά για Freddo!  Φέτος το καλοκαίρι, η Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

vikosbanner

OKAA Logo GR